WYBIERZ ZAWÓD W
WYBIERZ ZAWÓD W "GASTRONOMIKU"
CUKIERNIK, KUCHARZ, PIEKARZ, PRZETWÓRCA MIĘSA
CUKIERNIK, KUCHARZ, PIEKARZ, PRZETWÓRCA MIĘSA
TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH, TECHNIK USŁUG KELNERSKICH
TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH, TECHNIK USŁUG KELNERSKICH
TECHNIK HOTELARSTWA, TECHNIK ORGANIZACJI TURYSTYKI
TECHNIK HOTELARSTWA, TECHNIK ORGANIZACJI TURYSTYKI
TECHNIK TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI
TECHNIK TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI
TECHNIK TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI
TECHNIK TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI
UCZNIOWIE ROZWIJAJĄ PASJE I ZAINTERESOWANIA
UCZNIOWIE ROZWIJAJĄ PASJE I ZAINTERESOWANIA
OSIĄGAJĄ SUKCESY W OLIMPIADACH I TURNIEJACH
OSIĄGAJĄ SUKCESY W OLIMPIADACH I TURNIEJACH
UCZESTNICZĄ W CIEKAWYCH PROJEKTACH I PROGRAMACH
UCZESTNICZĄ W CIEKAWYCH PROJEKTACH I PROGRAMACH
Zespół Szkół Spożywczych i Hotelarskich
Zespół Szkół Spożywczych i Hotelarskich
UL. ŚW. BRATA ALBERTA 1, 26-600 RADOM
Zespół Szkół Spożywczych i Hotelarskich
Zespół Szkół Spożywczych i Hotelarskich
UL. ŚW. BRATA ALBERTA 1, 26-600 RADOM
Previous Next Play Pause

Innowacja programowo-metodyczno-organizacyjna realizowana w naszej szkole od 2014 r. jako dodatkowy przedmiot dla klas trzecich o profilu technik obsługi turystycznej i technik hotelarstwa w ilości jednej godziny tygodniowo.
Zakres tematyczny obejmuje zagadnienia z zakresu komunikacji niewerbalnej, gramatyki twarzy, savoir-vivre wobec głuchych, sposobów nawiązania kontaktu, znaków daktylograficznych, polskiego alfabetu palcowego, znaków ideograficznych oraz znaków związanych z zawodem. Celem innowacji jest kształcenie umiejętności zgodnych z potrzebami rynku pracy, rozwijanie specyficznych kompetencji komunikacyjnych potrzebnych w środowisku pracy, uwrażliwienie na problemy osób niepełnosprawnych w społeczeństwie, rozszerzenie oferty edukacyjnej szkoły. Uczniowie korzystają z autorskich skryptów, prezentacji oraz filmów dydaktycznych. Zaplanowane są także ćwiczenia praktyczne z grupą wolontariuszy z Polskiego Związku Głuchych oraz ze SOSW dla dzieci głuchych i niedosłyszących w Radomiu.
Chcielibyśmy, aby „miganie” stało się równie powszechne, co nauka języków obcych.









Back to top